psa גבוה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חצי שנה 9.3 psa עשיתי ביופסיה (6tissue fragments) left lobs 3 tissue cores right lobe 3 tissue cores והכל תקין. בדיקת אולטרה סאונד:רוחב 54 מ"מ גובה 36 מ"מ אורך 60 מ"מ נפח 61 מ,מ משקל 91 ג'ר. השבוע 6.3 psa . שאלתי א. האם יש לחזור על ביופסיה? ב. איזה מעקב מומלץ?. תודה מראש.
שכחתי לציין את הגיל 59 מחכה לתשובה תודה
בן כמה אתה אמנון? מה גודל הערמונית?
הגיל והגודל מוזכרים בשאלה.
טוב אז עדיין את הגיל לא ראיתי - הערמונית גדולה ביותר - 91 גר וזה יכול בהחלט להסביר את הPSA - שוב תלוי בגיל - ומה שהייתי עושה נניח אם אתה בגיל 60-70 - זה לעקוב על התקדמות הPSA בשלב זה כל 4-5 חודשים