סובל 20 שנה מפרוסטטיטיס-
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בן 47 נשוי +2 סובל יותר מ 20 שנה מבעיות בדרכי השתן שאובחנו בהתחלה כ -ציסטיטיס אינטרטיציאלית ולאחר מכן פרוסטטיטיס כרונית חיי אינם חיים זה בא והולך עשיתי את כל הבדיקות האפשריות שתיתי את כל התרופות שיש הייתי אצל מיטב הרופאים גם רפואה אלטרנטיבית אבל ללא הועיל האם יצאה איזו תרופה חדשה בשנתיים האחרונות שמקלה על הסימטומים (כאבים בממפסעה השמאלית שמקרינים לירך השמאלית הרגשה תמידית של צורך לתת שתן ו מחושים קלים בכיפת אבר המין) אם משהו מוסמך או אדם שסובל מאותה בעיה יוכל להקל עלי אשמח אודה לו בכל ליבי
אוקיי היות ואתה סובל מזה שנים - בו תרכז לי את כל הבדיקות שעשית עד עשיו - כדי שאני אראה מה התוצאות ועד כמה זה גורם מכריע בתלונות