נשיכה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כיומיים ננשך בעלי באיבר מינו על ידי כלב ביתי ומחוסן. הפין שרוט קלות ובעל שטף דם פנימי בחלק העליון (כמו מכה יבשה) .במעטפת - שק האשכים, קיימות שריטות והעור בחלקו נראה כאזור משופשף וחשוף. בעלי שטף את האיזור מיד במים וסבון. מאוחר יותר שמנו תמיסת נוזלית של פולידין - יוד. אין כאבים בזמן הטלת השתן ואחריו, השתן ללא דם, האשכים ללא כאב והזיקפה לא ניפגעה. שאלתינו: האם יכול להיגרם נזק כלשהו לאיבר המין ולאשכים, ייתכן זיהום פנימי? אם כן מה הסימנים לכך? אנו מנסים להיכנס להריון - האם פגיעה באשכים יכולה לגרום לבעיה כלשהי? מודאגת מאוד חגית
הדבר היחידי שצריך להקפיד כמו בכל נשיכה זה זריקת אנטי-טטנוס וכן - לדעת שלכלב אין כלבת