לפני הפריה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לין שלום. מזמן לא דיברנו. במהלך זמן זה עברנו שתי הזרעות ללא הצלחה ופונינו שוב להפריה חוץ גופית. תוצאות ההזרעה- זרע הבעל- זרע בכמות טובה, 25% תנועה,4% מורפולוגיה אחרי טיפול 8% תנועה 2% מורפולוגיה, כלומר ההשבחה לא עזרה בשתי המקרים התוצאות כמעט זהות. הופננו להפריה בסוף החודש בעז"ה, מה לדעתך האם אנחנו נוכל להצליח בהפריה, אני בריאה ובת 27+, אנחנו מאוד לחוצים וחוששים? אודה לך על תשובה מהירה תודה
בכמות כזאת של זרעים טובים לא ברור לי למה הזרעה לא הצליחה - זה קורה והייתי מציע להמשיך ולנסות כמובן שהפרייה היא אופציה - כרוכה בהחלטה לא פשוטה שלך כי את צריכה לעבור סדרת טיפולים במהלכה - ובכמות כזאת של זרעים שוב - ההצלחה לדעתי מובטחת בסופו של הליך תכלס - שנת 2004 - את בהריון- אני כמעט מוכן לחתום