בדיקת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בבדיקת שתן שעשיתי (מפאת צריבה בעת הטלת שתן) , התגלה : ERYTHROCYTES - U STRIP 250 א . על מה זה יכול להעיד ? וכן : MICROB - ESCHERICHIA COLI ב . אני מבינה שזה חיידק , האם הטיפול בו הוא רק באמצעות אנטיביוטיקה? אם כן איזה? ג . האם יש סיכוי שבן הזוג נדבק ומדביק האחד את השני? אם כן האם יש צורך גם בטיפול בו? ואם בכלל ניתן למנוע דלקות והידבקויות כאלה בעתיד? תודה וגמר חתימה טובה .
אם יש סימפטומים - אז בטח כדאי לטפל באי קולי - ומאוד יכול להיות שכדאי במקביל לטפל בבן הזוג- יחד עם שמירה על ניקיון בעת קיום יחסי מין ושתיה רבה לפני הקיום - ומתן שתן מייד לאחריו. יכול להיות שבשלב הראשון גם תזדקקי לכדור מונע אחרי קיום יחסי מין לתקופת מה
תודה על תשובתך !! ומה לגבי החלק הראשון של שאלתי : בבדיקה נמצא גם ERYTHROCYTES - U STRIP 250 על מה זה יכול להעיד?? תודה יפעת
לא להתרגש מזה יותר מידי כדאי לחזור על הבדיקה