ממאירות לבעל אשך אחד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. בני נולד עם אשך אחד.בגיל שלש בוצעה תחת הרדמה,לפרוסקופיה בכדי לנסות ולאתר את האשך האבוד. נמצאה רק רקמת-חיבור,שנאמר לנו שזהו שריד של האשך. נאמר לנו,ששרידים מעין אלו יכולים בעתיד להוות מקור סרטני. בני הוא בן 17 ,בחור בריא חזק ומפותח. מהם הסיכויים לממאירות, אילו בדיקות-שיגרה יש לבצע ובאיזו תדירות? תודה מראש על ההיתיחסות,דן.
בדיקת מרקרים של האשכים - זוהי בדיקת דם פשוטה לא חושב שמעבר לזה הייתי עושה משהו ומבלבל את הילד - בהנחה שבאמת הוצאה הרקמה האמורה