בדיקות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שנה טובה יש לי בעיית כיליה קטנה וכיליה מפצה כל הבדיקות עד כה תקינות כולל דם שתן ואיסוף שתן אולם יש לי לעיתים צריבות קטנות בהטלת שתן וגם ללא הטלת שתן. IGA אימוגלובולין A היה קצת גבוה. קיבלתי לבצע את הבדיקות הבאות: שתן למיקרואלבומין איסוף שתן לסידן לחומצה אורית תרבית שתן לשחפת שאלתי על איזו בעיות כל בדיקה באה להצביעה?? למה תרבית שתן לשחפת????? תודה
האמת שהייתי מוסיף בדיקה לאימונואלקטרופורסיס. לא ברור לי למה דווקא חשדו בשחפת ועל ססמך מה. כל השאר זה פשוט בדיקות לתפקוד כליתי
עשיתי בדיקות אימונואלקטרפורוסיס באימונוגלובולין M בטווח באימונוגלובולין G בטווח באימונוגלובולין A יצא 414 גבול עליון 400 והערה שבדקו זאת פעמיים. עכשיו מה החריגה הזו אומרת? האם יש לה משמעות? תודה רבה