leucocytes בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 58. מזה כמה שנים נמצאת בבדיקת השתן הכללי אצלי כמות גדולה של leucocytes (100 כאשר הנורמה היא 0-10 , לעומת זאת התרבית שלילית. גם הגניקולוג והאורולוג אינם מוצאים סיבה לדבר. שאלות: האם הדבר מראה על בעיה כלשהי? ואם כן מהי? מה ניתן לעשות ואל מי כדאי לפנות בנידון ?
ולכן לא צריך לעשות שום דבר אגב גם אם היו חיידקים אני חושב שהתשובה הייתה די דומה בהעדר סימנים כלשהם תשתי הרבה ותתני שתן בקביעות. כדאי לחזור על תרביות שתן מידי פעם להיות שקטים