דלקת בשתן ללא הטבה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 26. ביום רביעי הלכתי לרופא אחרי שבוע של כאבים בבטן תחתונה תכיפות ודחיפות במתן שתן, אחרי בדיקת סטיק ומקום הכאב החליט הרופא שמדובר בזיהום בשתן ונתן לי אנטביוטיקה טריויד לשבוע, עברו מאז 4 ימים ואין הטבה בכאב ובתכיפות ההליכה לשירותים רק ביום שני אחרי החג נפתחת המרפאה ואני לא חושבת שאני מסוגלת לחכות עד אז... יש לי אובמין בבית, האם להחליף אנטיביוטיקה ולקחת אובמין במקום טריויד? יש לי חום נחוך יחסית 37.4 האם אפשר להסתבך עם הדלקת עד יום שני? אני משתדלת לשתות הרבה כ- 3 ליטר ביום האם זו הגזמה? אני ממש לא יודעת מה לעשות... לתשובתך המהירה אודה!
טריויד היא באמת תרופה מצויינת ועכשיו יהיה קשה לדעת מהו הזיהום מאחר והטריויד יכסה עליו. אם יש לך חום או דימום - באמת תהיה סיבה לגשת למיון ואולי יאשפזו אותך אבל בלי זה אני מטיל ספק. אם יש לך כאבים במותניים - כדאי ורצוי לגשת למיון כדי לאבחן דלקת כליתית. לאחר הזיהום יהיה צורך באיבחון של המצב כולל ציסטוגרפיה. בכל מקרה בשלב זה - שתיה מרובה והשתנה מרובה והפסקת קיום יחסי מין - חיוניים