הבדל בין שלפוחית היפוטונית לאטוני
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברצוני לברר מה ההבדל בין שלפוחית אטונית להיפוטונית?כיוון שיצאו לי תוצאות שונות באורודינמי
בעיקרון זה אותו דבר אבל היפוטונית - המשמעות היא שעדיין יש טונוס של השריר שניכר בבדיקה האורודינמית א-טונית - חסר טונוס לחלוטין. כאילו השלפוחית היא בלון שלא מתכווץ או מתרחב
שאלה נוספת (תודה על תגובתך המהירה)האם הנכות הינה זהה בשתי הבעיות בשלפוחית.(אני משתמשת בצינתורים) וגם האם יכול לחול שיפור במצב השלפוחית.כי המצב דינמי לרעה:לפעמים 4 צינתורים ביום.לפעמים 6