זרע חלש?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני ואישתי מנסים מזה 3 חודשים להיכנס להריון אך ללא הצלחה. ברצוני לציין שאני משתמש כבר 3 שנים בגלולת הפרופיסיה נגד נשירת שיער, ובחודשיים האחרונים הפסקתי מתוך חשש שהשימוש גורם לבעיה. האם אכן כך? ואם כן כמה זמן כדאי להפסיק עם הטיפול או האם עליי לפנות לבדיקות נוספות. רק אומר שלאחר שאישתי עברה בדיקות נאמר לה שהכל בסדר מבחינתה. תודה
הייתי אומר ששלושה חודשים זה עדיין זמן קצר כדי להחליט אם ישנה בעייה ומקובל לדבר על פרק זמן של שנה. טוב שהפסקת פרופסיה ואני משוכנע שההשפעה שלה אם בכלל ישנה תיפסק לאחר שלשה עד שישה חודשים
עזר ועוד איך!!!
עזר ועוד איך!!!