E קולי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חיידק e קולי לאחר סט של בדיקות דם שתן והערמונית נמצא שריכוז חיידקי ה e קולי בשתן הוא גבוהה מאוד הדבר גורם למעין עיקצוץ באיבר המין ובפרט לפני הטלת שתן קיבלתי טיפול תרופתי והחידק נעלם אך כעבור זמן קצר הוא הופיע שוב איך ניתן לאבחן את הרגישות לחידק וכיצד אני נחשף אליו כל פעם (אני כבר שולל את קיום יחסי מין כגורם) אשמח לקבל תשובה
מה תרבית השתן אומרת? כמה חיידקים איזה אנטיביוטיקה רגישה.
שלום דוקטור התרבית הראתה המצאותם של חיידקי הקולי ברמות של פי עשרות מהנורמה קיבלתי כדורים בשם רספרין אם אינני טועה וכפי שציינתי הם חזרו שוב