בלוטה בשק האשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני מספר שבועות הרגשתי בשק האשכים של בעלי, בצד הימני של השק, מין בלוטה כזו, שכנראה "שוחה" לה בשק. הבלוטה לא היתה צמודה לביצים עצמן ודי היה קשה לאתר אותה. אמש הרגשתי אותה שוב. שאלתי היא האם יש מקום לחשש? האם יש מקום לפנות לאורלוג שיבדוק את העניין? יש גם בעיה עם בעלי שהוא מאד עקשן ולא מוכן לקבל את זה ש"גבר" ייגע לו באשכים. מה עושים????????
אז שילך לאורולוגית שתגע לו בשק האשכים - יש כמה כאלה בכל איזור אבל להיבדק הוא צריך