זהום
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 45 בחור בריא כתוצאה ממין אורלי נוצר גרוי פנימי באבר ואחכ דלקת .לצערי לא הגעתי לרופא במשך 3 חדשים אחכ טופלתי באנטיביוטיה כמו צפרוגיס ומשהו נוסף הדבר נרגע וכיום אני על הומופטיה שעוזרת לי. הדבר נמשך כבר יותר מחצי שנה בבדיקות תרבית זרע ושתן שעשיתי פעמיים לא נמצאו חיידקים ולדברי הרופא קשה מאד לאתרם התפתחה גם רגישות למזג אויר חם וקר שאלתי איך פורים את הבעיה אם הבדיקות לא מצליחות לגלות את החיידק.
נראה לי בסך הכל שאינך סובל כרגע מזיהום כלשהו בדרכי הזרע אבל אם אתה יכול להעביר את כל הבדיקות אחת לאחת בצורה מסודרת אם התוצאות יהיה סבבה
תודה ד"ר על התשובה המהירה אנסה לארגן את הבדיקות .דני