שאלה לד"ר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני חודשיים היה לי זיבה , טופלתי ע"י זריקה אנטיביוטית וכדורי אנטיביוטיקה למשך 3 שבועות . אחרי שבוע עברו כל הסיפטומים שאלתי היא האם אחרי שטופלתי והכל תקין , האם זה יכול לחזור ? האם אין בעיה לקיים יחסי מין מבלי לחשוש שבת זוגתי תדבק ? אשמח על תשובתך בנושא תודה אופר
לקריאה נוספת והעמקה
טוב אז ככה אני מקווה שאכן הטיפול האנטיביוטי היה נכון וטוב ומשמעותי אתה צריך לעשות בדיקות נוספות לראות האם נותרה המחלה במקביל אתה צריך לוודא שיחד עם הזיבה לא קיבלת מחלות נוספות - וזה אתה צריך לעשות בדיקות דם כל חודש במשך 3 החודשים הקרובים. בתקופה הזו אני מציע שימוש בקונדומים בלבד