וורידים מורחבים גם לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב עברתי ניתוח לתיקון ואריקוצלה לפני יומיים בצד שמאל והוורידים באשך עדיין בולטים ומורחבים. האם הוורידים לא היו אמורים להעלם כבר מיד לאחר הניתוח? אם זה עניין של זמן, תוך כמה זמן? ואם הוורידים כן היו אמורים להעלם ולא נעלמו, מה יכולה להיות הסיבה? אודה לך מאד על תשובתך שוב תודה
לא אמורים להיעלם מייד היות ולא משמידים אותם או מוציאים אותם אלא רק קושרים אותם. ולכן זה עניין של זמן עד שהם עוברים תהליך של הקטנה - מאחר והדם אינו זורם בהם יותר. לכן אם עברת רק לפני זמן קצר את הניתוח - המתן לפני שתאמר שהניתוח לא הצליח והלא קשרו את כל הורידים