בדיקת זרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 53 ועברתי בדיקת זרע לאחרונה.הייתי רוצה לדעת את משמעות התוצאות VITALITY 30 תנועתיות 0.75 טובה וטובה מאד ף 0.25 בינונית תנועתיות אחרי 5 שעות 0.75 בינונית עד חלשה. 0.25 טובה וטובה מאד נפח 4.1 סמ"ק PH 7.2 התנזלות תקינה כמות בשדה 150 כמות בסמ"ק 34X1000 לאוקוציטים 10-15 תאי זרע צעירים 1% פגומים 80% נורמלים 19% אשמח לקבל תשובה שתעזור לי להבין הממצאים בברכה מאיר
בעיקרון הבדיקה נראית נורמלית לחלוטין
האם מספיק נורמלי שנוכל לגרום להריון ביחסים נורמלים?