המאבק נגד הגזירות של ביבי
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מצרפת קישור לפורום פוריות בתפוז http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=180&msgid=20327301
ועד כמה שידוע לי יש פה כמה אנשים שעוברים טיפולי פוריות? ואם ישנם כאלה, שרוצים להביא לעולם ילד, ויכולים לעשות זאת רק באמצעות ivf אז מזמינה אותם להילחם על זכותם להביא ילד גם אם הם יצטרכו יותר מחמש הפריות.
זה לא מיועד להיות החל מגיל מסויים? 45? בכל אופן אם מדובר בגזרה - צריך להפעיל לובי בכנסת אין מקום לעתירה בבג"צ אלא עובר להטלת הגזירה