גוש באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
כשיצאתי מהמקלחת גיליתי שיש לי מין גוש כזה כמו גולה על האשך הימיני (למעלה). הייתי אצל אורולוג והוא בדק לי את האשכים ולא מצא שום דבר, אבל אני חושש שהוא לא שם לב לזה כי רק אחרי מקלחת אני יכול לראות את זה האם אמורה להיות מעל האשך את הגולה הזאת? נראה לי שזה גם באשך השמאלי אבל כנראה לא בולט כמו בימיני.
נראה שהאורולוג אולי צודק אבל מה. מציק לך? גש לעוד אורולוג. לא תפסיד כלום ורק תוציא דאגה מהראש. רק לידיעתך - אם זה לא באשך אלא לידו מעליו או מתחתיו - זה כנראה שום דבר בכל מקרה
עכשיו אני מסתכל על זה ואני לא כל כך בטוח, נראה לי שזה כן על האשך אבל לא ממש מחובר אליו כי אני מצליח להזיז אותו עליו.. רואים את זה בחזית האשך.. גררר אני מת מפחד, מה זה יכול להיות? דרך אגב לא נראה לי שיש פה אורולוג אחר.