יש לי שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בן 14 עוד כמה חודשים (3 לייתר דיוק) ו יש לי כמה חששות בגלל שאיברי אינו פולט זרע......... כל בני כיתתי כבר מייצרים זרע ........ דבר זה מפחיד אותי מיכיוון שאני חושש שאיני יוכל להפרות אישה בעוד כמה שנים (6-7 שנים) ..... בבקשה נא לענות כי אני מודאג ביותר תודה מראש
תרשה לי להיות מבודח למרות שלכאורה לך זה נשמע נורא רציני אתה צעיר אח שלי - ויקח לו אולי עוד טיפה יותר מהחברים שלך שאולי גם כבר מתגלחים או משהו כזה. תדע לך שברוסיה למשל או בסקנדינביה - תחילה ממוצעת של ייצור הזרע היא בכלל בגיל 16 ואולי 17. אבל הם גם נראים יותר גבוה ובנויים יותר טוב. אז זה כנראה גם העתיד שלך - שתצחק על כולם