בדיקת זרע-בבקשה דחוף
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום. אשתי ואני מנסים להכנס קרוב לשנה להריון. אצל אשתי התגלו בעיות, וגם אצלי בבדיקת זרע יצאה מורפולוגיה גרועה וגם בעיה ב VOLUME הרופא נתן לי אנטיביוטיקה, ועשיתי שוב בדיקת זרע. שתי הבדיקות נעשו ברמת מרפא. להלן התוצאות לאחר הבדיקה השניה: COAGULUM - NO PH-8.1 FORWARD PROGRESSIONT 1 HR - (1)ׁ2 3 אחרי 4 שעות 1 2 (3) SPERM CONCENTRATION 20 MILLION מרפולוגיה: נורמל 7% אבנורמל 93% וסומן X ליד AMORPHOUS בבדיקה הראשונה יצא במורפולגיה 3% נורמלי ו 97% אבנורמל. האם השיפור משמעותי? מה בדיוק הבעיה? מה משמעות הדבר? שנינו מאד מודאגים. והתור לרופא הוא רק בעוד 3 שבועות. תודה מראש על התשובה.
הבדיקה הזו - בייחוד שהיא נעשתה ברמת מרפא - תקינה. כדי להיות משוכנע שאני צודק - תבצע את הבדיקה אם אתה נורא רוצה - באחד מבתי החולים המרכזיים