אי ספיקת כליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאבי (בן 80) נתגלתה לאחרונה אי ספיקת כליות בבדיקת דם (קריאטנין 2.4). מלבד דיאטה נטולת פירות לא ניתן לו כל טיפול. האם אין טיפול תרופתי שיש בו כדי לעצות את ההידרדרות בכליות? מאלו פירות עליו להימנע?
קרן שלום את כל המדע הרלוונטי לבעיות כליות תקבלי בפורום שבאתר הישראלי הרשמי לנפרולוגיה שם יענו לשאלותייך רופאה מהמחלקה הנפרולוגית ברמב"ם+דיאטנית קלינית בנוגע לתזונה המתאימה . כתובת האתר: http://www.israneph.org.il או ישירות לפורום http://www.israneph.org.il/community/forums/list.php?f=8 כל טוב