PSA
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחצי שנה בבדיקה ראשונה של psa התגלתה רמה של 11.1 , נעשתה ביופסיה שהייתה שלילית אבל עם ממצאים של דלקת קלה. עכשיו בבדיקה נוספת של ה-psa הרמה עלתה ל-12.8 הערמונית מוגדלת (55 גרם). האורולוג מציע לקחת אנטיביוטיקה מסוג cipro למשך חודש יחד עם כדורים נגד דלקת Lodin ולבדוק את ה psa בעוד חודש. גילי 58. מה דעתך ?
האם זה הכרחי לקחת גם את הגלולות נגד דלקת מסוג Lodine 400 (Etodolac פעמיים ביום למשך חודש זה, כדי לודא שאכן ה psa הגבוה הוא כתוצאה מדלקת בערמונית.
דלקת ערמונית היא די עקשנית ואם אכן קיימת הרי הטיפול בה הוא אכן ממושך ועצבני
אין לי התנגדות כלל - למרות שאני די סקפטי בנוגע להשפעה של הציפרו במקרה הזה ונראה לי שלא יהיה מנוס מביופסיה נוספת