וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 30 , אני ואשתי מנסים להרות כבר תקופה , אך ללא הצלחה . בבדיקות גילו שספירת הזרע שלי נמוכה , מצב הורמונלי תקין , ובנוסף גילו כי יש וירוקוצלה דרגה 1 משמאל . הרופא שלח אותי לניתוח בביה"ח במרכז חורב . לא הוסבר לי מהו הניתוח וכיצד זה ישפיע עליי , הומלץ כי "אפקיד זרע בבנק ". האם הניתוח יעזור ? האם יש אופציה טובה להכנס להריון דרך השבחות זרע ללא הניתוח ? מהם תופעות העלולות לקרות לאחר הניתוח לטווח הארוך והקצר ? האם תוכל להמליץ לי על רופא בכיר המנתח במקרים אלו ? תודה מראש , דן !
התשובה נורא פשוטה במקרה הזה. ראשית אני לא משוכנע שאני יודע איזה ניתוח הרופא החליט לבצע שנית - אני חושב שאם הוא מחליט לבצע משהו - זה הוא שצריך להסביר לך את כל ההסברים האלה ולא אני. בוא נגדי שאם הוא יסביר וההסרים לא יהיו מספיק ברורים - אשמח להבהיר אותם- לגבי מהות הניתוח ודרכי הביצוע שלו מה שלא יהיה - בהצלחה