בדיקה לאחר נתוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך בתאריך 7/8/03 עברתי ניתוח ורוקצלה ואני מרגיש בסדר .לפני הנתוח עברתי פעמיים ניתוח לשאיבת זרע מהאשכים(טסה) ללא תוצאות חיוביות. 1.יש לציין שבדיקות הדם וההורמונים ובדיקה גיניטית תקינות . 2.מתי מומלץ לעבור בדיקת זרע נוספת ומה אחוז יצירת זרע ומציאתו באשכים .
אם בביופסיות לא היו זרעים- למה בכלל עשו לך את הניתוח? מה הייתה המחשבה?
הניתוח שנעשה הוא ניתוח של דליות ורידים של האשך השמאלי שתפקידם לנקז את האשך. השאלה שלי היא האם אחרי ניתוח וריקוצלה קיימת אפשרות ליצירת זרע באשכים וכמה זמן זה ייקח עד שיתחילו לייצר.