כאב באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר. לפניי כשנתיים עברתי ניתוח להסרת אשך שמאל וקיבוע אשך ימין. אתמול הופיע לי משהו כמו כאב מוזר בנקודה מסויימת על האשך. לפניי כמה חודשים היה לי כזה דבר, וכאשר בדקו אותי אמרו לי שאין לי כלום. האם זה יכול להיות כאב בגלל הקיבוע? או מה ההסבר ההגיוני? האם להבדק שוב? (אני בצבא ככה שזה עוד כאב ראש) ומה הסיבה שפתאום יופיע כאב כזה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
קודם כל להיבדק שוב בטוח. אין בכלל שאלה. שנית - בכל פעם שיש לך כאב באשך מה גם שזה האשך היחידי שלך ואפילו באמצע הלילה - אתה הולך לרופא או לחדר מיון