כאבי אשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, לאחר מספר ימים של כאבים באשכים פניתי לרופא מין. הוא טען שאין לי כלום ואם הכאב חוזר יש לפנות לכירורג. לאחר ביקורי אצל הכירורג הוברר לי ש: "פתח תעלת המפשעה משני הצדדים מורחב במקצת". בנוסף נתן לי הפניה למכון אולטראסאונד. לסיכום: במילים פשוטות הכירורג אמר לי שיש לי נטיה לשבר (קילה) יותר מאנשים אחרים. שאלתי: האם אני יכול להמשיך להרים משקולות במכון כושר? האם אני יכול להרים דברים כבדים? איך אני יכול למנוע שיהיה לי אי פעם שבר? האם אני יכול לעשות משהו בנידון? אני מאד מאד מודאג, אנא עזור לי. תודה שרון בן 27
בהנחה שבאמת יש לך בקע - הוא לא יסתדר אף פעם אלא בניתוח. בזמן הזה פשוט אם תרים דברים כבדים יכאב לך יותר. לכן - כדאי שוב ללכת לכירורג ואם אכן יש לך בקע - לתקן אותו ולאחר זמן של ריפוי ואחלמה - לעשות את הדברים איך שנראה לך רק בהדרגה