זיקפה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר אוטם קל בלב לפניי 5 חודשים איבדתי לגמריי את הזיקפה אומנם היא לא היתה חזקה כל כך לפניי אבל עכשיו קשה לי מאוד להגיע , אחד הכדורים המשפיעים כגון נורמיטין הפסקתי לחודש אך לא עזר אני רץ 4 פעמים בשבוע הפסקתי לעשן ללא שומנים ועודף סוכר בדם, איזה רופא מטפל בבעיות אלו ומה עלי לעשות?
רק לציין אני בן 40 גובה 1.83 90 ק"ג (27 BMI )
אז קודם כל אני מברך אותך כי הBMI שלך מצויין ואני מאחל לך שככה יישאר שנית - מאוד יכול להיות שאם היית מפסיק את הנורמיטן הזקפה הייתה חוזרת - וייתכן שאתה צריך זה עידוד על ידי שבבי ויאגרה- שביים - כלומר כדור אחד שיספיק למסםר פעמים כדי לקיים יחסי מין סדירים ואחר כך להפסיק אותו