בוקר טוב לד"ר רן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך, כתבתי לך אתמול ואני מודה לך על התשובות המהירות. רציתי לשאול: בהריון זה אני מטופלת באספרין. ממה שהבנתי יכול להיות דימום בעקבות נטילת אספרין - אם אכן מתברר שזה המקרה - האם זה מסוכן האם יש חובה להפסיק השימוש ? אני אחרי 2 הפלות ועכשיו מסתמנת תקווה שזה הולך להיות בסדר ואני מאמינה שזה תודות לאספרין...
רציתי רק להזכיר לך את המקרה: מצאו מעט דם בשתן בבדיקת מעבדה תודה רבה רבה. קלי
האמת שאני ממש לא רוצה להתעסק עם זה אלא להציע לך לפנות בנושא האספירין לרופא שלך המטפל בך מבחינת הדימום - אני כמובן יותר רגוע