בעיה בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין לפי המלצתך פניתי לרופא בתל אביב בגלל ביה של צריבה בשתן והימצאות אריטרוציטים בשתן והוא שלח אותי לבדיקה ציסטוסוקפיה לדעתו זו הבדיקה הכי רצינית שיש וכן לכדיקת U/V של דרכי השתן. אני קצת חוששת מהבדיקה שהינה פולשנית וגם לא נעימה מאוד כדבריו---רציתי להתיעץ עמך האם לעשות בדיקה זו או קודם לבקש בדיקה ציטולוגית של השתן או בדיקות אחרות פחות פולשניות? תודה דנה
נכון שהיא בדיקה פולשנית אבל לאישה זוהי בדיקה קלה יחסית ולא כואבת - למעט הפדיחה והיא מאוד אבחנתית וחשובה - לא הייתי מוותר עליה אם הרופא חושב לנכון שיש צורך בה
שלום שאלה נוספת האם יכולה להיות בעיה גניקולוגית שגורמת להימצאות אריטרוציטים בשתן? כמו קנדידה כי כל העור החיצוני שלי אדום ושורף. תודה לך וסליחה על שאלותי הרבות