פרופסיה ופגיעה בפריון
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בן 19, מתחיל להקריח, ומתלבט האם להשתמש בפרופסיה שרופא העור המליץ לי לקחת. החשש שלי מלקיחת התרופה הוא שמא היא עלולה לגרום נזק לפוריות וחשש שמא ההשלכות שלה לטווח ארוך לא נבדקו עדיין. הבנתי שהתרופה פרוקיור מכילה פי 5 פיניסטריד מהפרופסיה ואני מעוניין לשאול: 1) האם ע"פ נסיונך פיניסטריד עלול לפגוע בפריון? 2) האם ידועות ההשלכות שלו לטווח הארוך, ואם כן מהן? 3) האם לדעתך הנזק שעלול להגרם הוא זמני או בלתי הפיך? בתודה רבה מראש, אלעד כהן.
לטווח ארוך עוד אין כלום אבל הפרויור אינו פוגע בפריון