תוצאות בדיקות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביצעתי 2 בדיקות זרע לאחר שנה של אי כניסה להריון ואבחון של וארציקולה באשך שמאלי בדרגה בינונית + האשך קטן מהנורמה. תוצאות הבדיקות: ריכוז: 12-15 מיליון תנועה כללית (%): 30-35 פתולוגיהכללי (%): 88-89 ערכי היחוס הם ע"פי WHO GOLD BOOK 1999 תוצאות בדיקות דם: TSH-1.89 mIU/L FSH-16.5 mIU/ml LH-5.7mIU/m prolactin-257.8 mIU/L testosterone 17nmol/L תודה מראש על העזרה
אוקיי אז הסך הכל הוא תקין למעט כמויות הזרעים שהם חצי מהנורמה - וזה אומר שניתן בהחלט להשתמש בכמויות כאלה להשבחה ולהביא להריון