שאלה לד"ר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רקע : אני מוכר כסובל מדיכאון, ומקבל תרופות, התלוננתי על בעיות בתפקוד המיני, הרופא נתן לי לבצע בדיקת זיקפה לילית, בשני לילות. התוצאות : לילה א 2 זיקפות עים עובי תקין, וכן זמן זקפה תקין לילה ב 3 זיקפות עים עובי תקין ,וכן זמן זיקפה תקין השאלה? 1. האים התוצאות הר"מ יכולות להתאים לאדם הסובל מדיכאון ומטופל בתרופות ? 2. אים בשינה הכול תקין מדוע אני מתלונן על תפקוד לקוי ?
התוצאות האלה מראות שאין לך שום בעייה אורגנית ומכאן שגם התרופות אותן אתה לוקח אינן משפיעות על ההתנהגות שלך הבעייה נשארת בתחום ההתנהגותי למה אין לך זקפה - וזה כבר יותר קשור לביטחון העצמי ועוד ועוד - בלילה כשאתה עם עצמך ועם החלום שלך אין לך בעייה.