כאבים באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 31, בחצי השנה האחרונה סובל לסרוגין מכאבים באשך שמאל. במישוש ניתן להרגיש גוש קטן או התנפחות כלי דם. מה זה יכול להיות? האם עלי ללכת לרופא לבדיקה? תודה.
אני בן 14 וחצי הלכתי לרופא לפני שנתיים כי כאב לי האשך קצת.. הוא אמר שיש לי וריד מנופח באשך שמאל! ושאני יצטרך לעבור ניתוח אבל רק בגיל 17..18.. כי זה לא לגילאים האלו .. יכול להיות שיש לך את אותה הבעיה ..
תוכל לומר לי מהן תופעות הלוואי שלך אם יש כי לי ישנה אותה בעיה רק בצד ימין