דלקת בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! היתה לי דלקת בשתן מהחיידק E-COLI וטופלתי באבקה מונורול. כעבור 4 ימים עשיתי בדיקת שתן חוזרת ויצא תקין - תרבית שלילית. השאלה היא אם בזאת סיימתי את הטיפול או שמא עלי לעשות בדיקת שתן חוזרת נוספת או שמא להמשיך בטיפול אנטיביוטי כלשהו???
יכול להיות שכן אם זו הייתה הפעם הראשונה לא הייתי מוסיף כלום אלא שתיה מרובה שמירה על ניקיון ומעקב אחר תרבית שתן
בעבר סבלתי מדלקות בשתן לאחר קיום יחסי מין ולקחתי אובמין למניעה במשך חצי שנה- רק לאחר קיום יחסים. במשך 4 החודשים שהפסקתי עם האובמין הכל היה בסדר פרט לדלקת האחרונה... עשיתי US של מערכת השתן והכל תקין! האם יש צורך בהמשך טיפול במיקרה שלי אפילו אם התרבית לאחר נטילת מונורול שלילית??? אני רק מקווה שלא אצטרך לחזור לאובמין...