פוליף בשלפוחית השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 64. לפני כחודשיים הופיעה המטוריה. בבדיקת שתן לציטולוגיה (בדיקה בסטיק) תשובה הייתה חיובית. בציסטוסקופיה התגלה פוליף שהוא מדמם אקטיבי. נכון להיום אני ממתין לניתוח שכניראה היה רק בספטמבר. השאלה האם המתנה לא מסוכנת ? האם הגידול יכול לשלוח גרורות? תודה על התשובה.
כנראה זה פוליפ קטן אבל בכל מקרה אני לא מבין באמת את ההמתנה הארוכה מעכשיו עד ספטמבר בבית החולים שלנו אנחנו לא מאפשרים המתנה מעבר למספר שבועות - 2-3 עקב תתורים ואם זה היה תלוי בנו - כמובן שלא הייתה המתנה כלל