כליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מזה מספר ימים יש לי התקפים בכליה השמאלית. בדיקות השתן הראו דם בשתן בכמות גדולה. היום עשיתי אולטראסאונד: כליה ימנית -ללא עדות לאבנים. ציסטה פריפלבית עד 2 ס"מ בקוטב תחתון. כליה שמאלית-גודש קל של גביעים. אין עדות לאבנים. שאלתי: מה הטיפול לציסטא? איך זה שיש כאבים בכליה עם ממצאים בבדיקת שתן ואין שום ממצאים בכליה שמאלית. תודה.
עם ציסטה - במידה והיא ציסטה פשוטה - ואפשר שהיתה מאז ומעולם ואולי יהיו עוד ציסטות - אפשר לחיות עד 120 ללא כל הפרעות
דר שלום. בהמשך לתשובתך איזו בדיקה עליי לבצע על מנת לדעת עם הציסטה פשוטה או לא. תודה ויום טוב.דר רן לין כתב/ה: > > עם ציסטה - במידה והיא ציסטה פשוטה - ואפשר שהיתה מאז ומעולם > ואולי יהיו עוד ציסטות - אפשר לחיות עד 120 ללא כל הפרעות