ניתוח תוצאות בדיקת שתן כללית- דחוף!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שוב ד"ר! אסביר עצמי שוב, בתקווה שתבין ותיתן את חוות דעתך המיקצועית: כחלק מבדיקת שתן לכללית, אותה עברתי אתמול, ישנה בדיקה בשם: ERYTHROCYTES - SED התשובה שקיבלתי לבדיקה זו: 1-2 צליים. שאלותי: האם תוצאת הבדיקה תקינה? מה באה לבדוק בדיקה זו? מה פירוש התוצאה שקיבלתי : "צליים 1-2" (ומה זה "צליים")? אודה לתשובתך המורחבת ותודה על הסבלנות, שי.
עניתי לך למעלה נכון?
אבל ד"ר, כאן ההתייחסות לבדיקה שונה , לא כן? לגביי בדיקה זו זה לא ברור לי. תודה שי