שבר במקום רגיש
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בן 19, יש לי בעיה שמציקה לי במיוחד. לפני זמן לא מועט (מספר חודשים) נודע לי שיש לי שבר באשך שמאל. בהתחלה לא היו כאבים ולא כלום אך עם הזמן זה התחיל לכאוב במידה מסוימת והשר גם נראה היטב. לאיזה סוג טיפול עליי לצפות? האם כדאי לחשוש מסיבוכים? אודה על כל תשובה של מומחה בעניין.
לצפות לניתוח לתיקון השבר - ויפה שעה אחת קודם כי בתפילות זה לא יתרפא
תודה על תשובתך, באמת תפילות כנראה לא יועילו. האם הניתוח מסובך? ארוך? והאם יש חשש לפגיעה בפוריות?