דלקת בערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצערי בבדיקת זרע נמצא שיש לי דלקת בערמונית כנראה ממגע מיני. הרופא נתן לי תרופה דוקסין 100 וטוען שזו דלקת כמו כל דלקת במקום אחר בגוף ,אך אני לא מרגיש כך (אחרי 2 חבילות של כדורים הרגשת שיפור אפסית ובעיה בזקפה ד"ר אני רק בן 30!). שאלתי האם אכן יש טיפול (כמו לדלקת גרון )וזה עובר או שליאבר זה אין תרופה מתאימה ? תודה
אני עוד לא הצלחתי להבין מה יש לך ואיך הגיעו למסקנה שהדלקת היא של הערמונית ולמה דווקא את התרופה הזו ולכמה זמן