הרניה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עברתי שלושה ניתוחי הרניה בתקופה של 7 שנים . כולם בצד ימין . שניים ראשונים בשיטה " רגילה " של חתך ותפירות בפנים אילו השלישי בשיטת laparascopic hernia . בו שתלו לי רשת . באיזשהו שלב ( אחרי ניתוח ראשון או שני ) הצטמק האשך הימני עד שהוא נמק ואין הוא מתפקד והתחושה בו היא כמעט אפסית . ישנה גם הצטמקות באיבר המין עצמו . או שמא כך נדמה לי . התוצאות הן שאני נמצא במצב עגום למדי . כאבים מתמידים באיזור הניתוח , כאבים באזור האשכים , חוסר זיקפה ( כנראה כתוצאה מפגיעה בכלי דם במהלך הניתוחים ) . השפיכה שלי ( אם אפשר לקרוא לה שפיכה ) היא מאוד חלשה , כמות הזרע הנפלטת היא גם קטנה מאוד . אינני לוקח שום תרופות . אני בריא בדר"כ ועוסק מדי פעם בספורט קל . אין לי ספק שהפגיעה באיברי המין היא כתוצאה מהניתוחים בגלל המודעות שהייתה לי לאברי המין שלי ולהתפתחותם . הצטמקות אשך ופגיעה בו הנה כתוצאה מאחד הניתוחים . חשוב לי להדגיש שאינני מחפש צידוק להגשת תביעה או משהו דומה . איני מעוניין בכך אלא בדבר פשוט למדי - מה אני יכול לעשות במצבי היום בכדי לשפר את מצבי . ככל שעובר הזמן נדמה לי שהיחלשות איברי המין שלי הולכת וגדלה . בתודה יוני
יוני בודאות - אין קשר לאבר המין שלך ולניתוח כן יש קשר לאשך שלך ולניתוח וזה שהוא הצטמק - זה נזק - שהוא אגב כן בר תביעה - ובסכום לא מבוטל. רק אם זה האשך היחידי שתפקד לך ואתה יכול להוכיח כעת שהאשך שקיים לא מתפקד - אפשר לבוא ולטעון לכוון הפרעות בתפקוד המיני וכו