שארית שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 68. בצעתי בדיקת US. נמצא שארית שתן כ- 40 סמ"ק לאחר התרוקנות. האם ניתן לטפל בכך? מה היא הכמות שעדיין סבירה ואין צורך בטיפול. בתודה
לא צריך להיות מודאגים אלא לאחר יותר מ100-120 סמק באופן קבוע.
שלום לך ד"ר, אני בת 34 והיום עשיתי בדיקת וגינלית הכוללת שארית בשלפוחית השתן שהתבצעה מיד לאחר התרוקנות מוחלטת. שמעתי את טכנאית אומרת שארית 36. ואני מאוד לחוצה מזה כי התשובה של הרופא תיקח מספר ימים ואני הייתי רוצה לקבל תשובה מיידית, האם יש לי בעיה??? ואם כן איך מטפלים בזה? אשמח לקבל תשובה לאימייל [email protected]