צמיחת שערות לאחר גילוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שאלה שאולי לא כל כך קשורה אבל אני אמשח אם תוכל לענות לי עלייה. אני מגלח בקביעות את השערות בחזה ובבטן ואומרים לי שהשיער יצמח לי כפול ממה שהיה לי,האם זה נכון? ואם כן האם כל פעם שאני יגלח זה ימשיך להיות יותר הרבה או שמידה מסויימת זה עוצר?
לא מתעסק בזה ומה שאתה אומר נשמע לי הגיוני. למה שלא תלך ותוציא את השער במכון כלשהו כדי שלא יחזור לך אף פעם יותר?
אז זהו שגם על זה רציתי לשאול שהאם בגיל שלי 17 וחצי כדאי לעשות זאת ואני מבין שיש בזה גם סיכונים ושלא נדבר על הכסף שזה הרבה מאוד אז זה קצת בעיה