דחוף !!!
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי חלה בוירוס או בחיידק בדרכי הנשימה. בדיקות דם לא נתנו תשובה חד משמעית ולכן עפ"י הנחיית הרופא הוא נטל 9 ימים אנטיביוטיקה מסוג דוקסילין. ביום ה-9 (אתמול) החלו בעיות בתכיפות מתן שתן ובדיקה כללית הראתה לאוקוציטים בשתן כלומר דלקת. הרופאה נתנה לו רספירים אולם לאחר יום (היום) עלה חומו ל- 38.8 מעלות. לכן, החליפה הרופאה את האנטיביוטיקה לתרופה מסוג: אופלודקס. כרגע, המצב לא ברור ואנחנו אמורים לטוס ביום א' הקרוב לטיול לחו"ל. האם יש טעם לגשת למיון או לחילופין האם צפויה הטבה בשעות הקרובות בגלל החלפת התרופה ?
תרופה טובה נקווה שתעזור במספר השעות שהקצבת לה.