ויאגרה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדוקטור שלום רב. אני בן 46 ובשנה האחרונה החשק המיני שלי ירד המצב הוא שמספיק לי פעם בשבוע -קודם רציתי כל יום. הייתי אצל אורולוג -בדיקה הורמונלית תקינה ,קבלתי ויאגרה 100מ"ג לקחתי חצי כדור עובד מצוין.מה ניתן לעשות העם להשתעבד לכדור --יקר מאוד ואולי לא בריא לשימוש בצורה קבועה . אולי יש לך הצעה -אודה לך מאוד.
ראשית המטרה של הכדור באמת להחזיר לך את הביטחון והחשק - תנסה חצי כדור ואחר כך רבע וכו' שניחת - לגבי המחיר - כמה הוא עולה בדיוק? 50 ש"ח אפילו פחות? כמה עולה ארוחה במסעה? אז............. זה לא כמו ארוחה? לא שווה?