דלקות בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בת 25 וסובלת מדלקות חוזרות בדרכי השתן בממוצע כול חודשיים, אחרי טיפול באנטיביוטיקה "אובמין" זה עובר לי ושוב חוזר לאחר חודשיים. הנני לוקחת למניעה גם כדורי אוכמניות כחולות ושותה לעיתים מיץ חמוציות אך ללא אועיל. חברי גם בדק עצמו בכול הקשור לבדיקת זרע והכול תקין. אודה לך אם תוכל לייעץ לי איך אוכל למנוע זאת.
האם את האנטיביוטיקה את לוקחת באופן קבוע אחרי קיום יחסים? שתיה מרובה ומתן שתן מייד לאחר ההשתנה? איה בדיקות דם עברת?
הנני לוקחת אנטיביוטיקת אובמין לאחר שנמצא אצלי החיידק e coli בבדיקת urine analysis, urine culture ולא לאחר קיום יחסי מין. תודה