כאב עמום במותן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום מזה יומיים כאב עמום כמו דקירה במותן ימין האם יכול להיות קשור לכיליה מוגדלת שמפצה על שמאלית קטנה. בסקירה ע.ק כתבו שיש לימנית מערכת גדושה יש לי עוד אולטרא סאונד בקרוב לוקח אופטלגין עשיתי בדיקות שתן ותרבית לפני שבוע תקין וגם דם בחודש מאי -תקין דומה שאיזור הכיליה או הכיליה עצמה מתעוותת האם שאני שותה הרבה אני יכול להעמיס עליה ואז גורם להתעותויות. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מערכת גדושה זה לא טוב ויש לברר למה היא גדושה ולא להזניח אותה כי זה סימן שהכליה סובלת. אולי מאבן שחוסמת את המערכת?? יש להמשיך בבירור עד לקבלת האבחנה? CT פרוטוקול אבנים ועוד