בריחת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר.לין הנכבד שלום רב.אני סובל מבריחת שתן מעז הקרנות עקב סרטן ערמונית.חייב לישון אם חיטול כדי לא לעשות במיטה.ביום אני הולך הרבה פעמים לשרוחים,אבל אם זה אפשר ליחיות.הבעיה היא בלילות.בזמן השינה בורח לי השתן וממלא את החיטול.זה 3 חדשים אני לוקח :DETRUSITOLSR2MG ,זה לא עזזר לבעיה.הוסיפו לי עוד :MINIRIN 0.2MG .גם זה לא עוזר.כל לילה החיתול מתמלה.בבקשה מכבודך,אולי תוכל לעזור לי אם איצה או אולי תמליץ לי על תרופה אחרת ,או אולי צריך להגדיל את המינון של DETRUSITOL ,כדי שלא אחיה בדיכאון.אני כבר זקן ,בן 79 ורוצה עוד להנות מאיכות חיים.מודה לך מראש ומאחל כל טוב .MAREK
קודם כל אתה בהחלט יכול להגדיל את מינון הדטרוזיטול ל 4 מג שנית - מאוד ייתכן שצריכים להציע לך מספר אביזרים אחרים למנוע את ההרטבה ביחוד בלילה - ויש כמה כאלה שלישית - אפשר לנסות בטיפול של זריקה - עם חומר פלסטטי - למניעת הדליפה