כאב באשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בן 20 , לפני כשנה קיבלתי מכה חזקה באזור האשכים והכאב היה ממושך ובלתי נסבל לאחר מכן כשמיששתי את האשך הרגשתי מעין בליטה על האשך ,כנראה שהיתה זו יותרת האשך משום שעברתי בדיקה של האשכם ולא התגלה שום דבר. יש לציין כי האשכים לא כואבים ולא כאבו כשנגעתי בהם גם כשישנה שפיכה אולם רק כאשר לוחצים על אותה בליטה ישנו כאב וגם הוא באיזור הבטן התחתונה. האם זה אמור להדאיג אותי?
לקריאה נוספת והעמקה
לא נראה לי מדאיג אבל - אם אתה חושש כמובן הדרך להיבדק על ידי האורולוג סלולה לפניך ולא נראה לי שיש מישהו שיעצור בעדך
תודה רבה על התשובה הסרת דאגה מלבי!