בדיקת psa
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר רן לין שלום אני עברתי בדיקת psa והתוצאה היתה 4.15 לפני חודשים היתה 3.75 - ועוד בדיקה 4.01 האם עם תוצאה של 4.15 צריך לעבור ביופסיה . האם עופרת יכלה לגרום לסרטן הערמונית או במעיים ??? יש לציין שאני בן 53 היתי רוצה לדעת מה הנורמל בבדיקה ?? אודה לך מראש לתשובתך בכבוד רב אלבו
בעיקרון הבדיקה שלך הערכים תקינים בהנחה שהערמונית מעט מוגדלת. לא הייתי עושה מזה עניין אלא ממשיך בביקרות השנתית - ולא כל חמש דקות PSA לגבי השאלה עם העופרת - התשובה חיובית אבל אני לא הכתובת המקצועית - אשמח לשמוע על כך במסגרת הכובע השני שלי כעורך דין אם ישנה בעייה של נזיקין ברשלנות